Koftoman

Jag är, och har väldigt länge varit, galen i koftor av alla de slag. Har nästan inga ”stängda” tröjor, föredrar absolut om det är knappar eller dragkedja fram så man kan lufta sig lätt🙂

Här kommer ett par som jag är lite sugen på. Den första kommer från KappAhl och de två andra från Ellos

349:-

koftakappahl

349:-

koftaellos2

249:-koftaellosSedan två saker som inte har alls med koftor att göra. Stora E och jag köpte idag en superfin klänning till hennes kompis I som nyss fyllt år och skall ha kalas på söndag. Funderar på att köpa en likadan till E. Visst är den fin ? och så mjuk och mysig, perfekt för höst/vinter och snygg med leggings eller jeans under.

klänning hm

Jag såg också denna nyhet från Ikea som jag tyckte var så fin. Våra har en vanlig Brio-spis som de lekt med hur mycket som helst sedan stora E fick den i 2-årspresent. Dom älskar den! Ikeas nya tycker jag är verkligt fin men kanske lite dyr, går på ca 1000:- inklusive micron/överhyllan som man kan låta bli om man vill.

ikea kök

Det var inte något toppväder idag fram till 1 direkt men lilla E och jag var iväg en sväng till en kompis med tvillingbäbisar medans stora E var i skolan. Efter skolan åkte vi Paddanbåtarna och då bröt solen fram, så vi hade tur. Barnen tyckte det var ganska spännande, speciellt när vi åkte under Osthyveln. En läskigt låg bro där man i stort sett får lägga sig på golvet för att slippa bli halshuggen. Men nu, nu skall vi ha fredagsmys med pizza (ej hemgjord…), ostbågar och cocacola. Nyttiga fredagen här mao😉

ettan 005

Ha en trevlig helg!

6 svar to “Koftoman”

  1. jezza Says:

    Åh vad fin den vita koftan var!!!
    Jag är som du, älskar koftor och huvtröjor🙂

    Hoppas ni får en mysig helg!

    KRAM

  2. Marie Says:

    Det är mysigt med koftor!

    Ha det så mysigt denna lördag!
    Kramar
    /Marie

  3. undermolnen Says:

    Jag älskar också koftor och därmed också hösten = koftornas tid. Jättesnygga koftor du hittat=) Såg att H&M också fått in en massa snyggt, bl a lila angora som jag blev förälskad i.
    Kram!

  4. Ingela la la Says:

    Jag gillade den översta koftan bäst, om man nu måste välja😉 Det är ju inte alls säkert..

    Vilken bra köksgrej från Ikea, dom har ju bra grejer för inte såå mycket pengar, annat kan man inte säga🙂

    Ha en bra kväll!
    Kram Ingela

  5. Kickan Says:

    Jag gillade den vita koftan bäst – supersnygg.

  6. Lolo Says:

    Moster gillar den randiga från KappAhl mest…

Kommentera

