Jag väntar och väntar…

..och väntar på denna fina mobil..

 sony-ericsson-w595

På The Phonehouse så påstår de att de skickade den första gången 7/8 men att de ser att den försvann på posten. Sedan lovade någon för 1 1/2 vecka sedan att skicka en ny, den skickades aldrig visade det sig när jag ringde i fredags men den kille jag pratade då skulle se till att jag hade den i måndags, nu är det onsdag & dax att ringa dem igen när de öppnar. Jag utgår från att mobiltelefoner skickas med rekommenderat brev & då jag i mitt jobb ofta skickar sådana brev så vet jag ju att de garanterat skall komma fram dagen efter så man kan verkligen undra vad de håller på med…

Min gamla mobil är just det, riktigt gammal. I och för sig har den varit jättebra men går sedan ett halvår tillbaks knappt att ladda, det är glapp. På semestern så blev jag uppraggad utanför Grönan av mobilsäljare (om de är från Tele2 eller The Phonehouse har jag inte riktigt förstått..) och jag hade ett väldigt ofördelaktigt abbonemang som dessutom i alla år stått på M så jag sa glatt ja till ett byte och till denna tjusiga ultramoderna telefon ovan. Nu hoppas jag innerligt att den kommer snart, helst idag! och så hoppas jag att jag kommer att tycka om den. M har en Sony Ericsson telefon, med några år på nacken, som det alltid har varit urdålig volym i. Ringer man honom så får man anstränga sig till max för att höra vad han säger och han hör knappt den som ringer…min nya får bara inte vara sådan för då kommer jag reklammera den.

Kram på er, denna (åtrerigen) blåsiga onsdag.

Uppdatering: Telefonen finns nu på mitt utlämningsställe & jag har fått kollinumret så jag kan hämta den efter jobbet. Vad glad jag blir. Skall bli verkligt kul att ha en modern, väl fungerande och dessutom blommig telefon!!

3 svar to “Jag väntar och väntar…”

  1. jezza Says:

    Åh håller tummarna att telefonen snart kommer tillrätta!!!
    Modellen var ju super fin, har en likadan, men svart och ”tråkig”😉
    Eller har o har, den har ju varit inlämnad på lagning i över 3 veckor efter att jag tappade den men…förhoppningsvis kommer den snart ”hem” *fniss*

    Hoppas att allt är bra med dig annars gumman.

    Kramar

  2. marie Says:

    Den är ju ursnygg!! Jag älskar rött🙂

    Fasen vad du ska blomma Louise!

    Sv. Jag är inte så duktig som jag behöver ang. lopp. Har inte sprungit sen GBG-varvet så jag är inte tränad alls. Men ser det som ett rent motionslopp och kanske är det språnget in i löpandet igen, vem vet😉

    Massvis med kramar

  3. Rebecca Says:

    Den är snygg, riktigt snygg och jag älskar min.
    Tråkigt att det tog så lång tid för den att flytta hem men nu har du ju den och hoppas du är lika nöjd.

    Ha en jätte fin dag!
    Kramar

Kommentera

