Louise 4 år

Har i och med att jag jobbar hemma nu fått en scanner, en riktigt modern och bra sådan. Det är ju jättekul för då kan man scanna in lite gamla foton man hittar. Det första testet genererade detta, mitt allra första passfoto, taget i en fotomaskin på Liseberg när jag var 3-4 år. Jag tyckte inte alls om att tas på kort, tyckte det var lite otäckt där inne i maskinen, därav min uppsyn.

Så detta är alltså jag, anno 1974 ca, det året då min kära sambo M föddes och ungefär lika gammal var jag då som lilla E är nu🙂

IMG

Ett svar to “Louise 4 år”

  1. Lolo Says:

    Moster och M. tycker att du ser ut som en blandning av Goldie Hawn, när hon var som vackrast och E, din egen dotter. Du hade aldrig kunnat vara med på Nordostpassagen – du fryser för mycket…

Kommentera

