Flugsvamps-shopping

Ja, som ni vet så gillar jag prickigt och flugsvampar är ju just det så dem tycker jag mycket om med🙂

Idag var vi på promenad i det underbara vädret i Botaniska Trädgården och då hade de en svamputställning som inspirerade.

Tyg från Stoff och stil

svamptyg2

Svamppall, svampväggdekal och svamplampa. Allt från Barnvänligt.

svamp3svamp1svamp2

Filtsvamp från Stoff och stil

svampmärke

Även stora E blev inspirerad & gjorde en flugsvampsgubbe🙂

ettan

Jag lägger nog inte lite bilder från helgen senare eller imorgon. Hoppas ni haft en lika skön helg som jag/vi. Idag har vädret verkligen varit fantastiskt!

Härlig inspirationsbild från Stoff och stil. Sådär kan jag absolut tänka mig att ha det lite senare i höst!

090914

2 svar to “Flugsvamps-shopping”

  1. Kickan Says:

    Sicken söt flugsvampsgubbe!!

  2. undermolnen Says:

    Ooooh, prickar och flugsvampar är favvisar även hos mig!
    Fick in en superduperfin flugsvampsnattlampa i butiken där jag jobbar exra i förra veckan som jag tänkte införskaffa snart. Så fint, och passar liksom lite ihop med smurfarna man aldrig hade.
    Tack för tummar inför morgondagen! Jag uppdaterar imorgon kväll.
    Kram!

Kommentera

