En gammal favorit

Hörde den på radion häromdagen och blev påmind om hur mycket jag gillade den förr & såklart fortfarande! Dålig kvalitet på klippet men men…

Nu skall jag kolla på Kattis & co och mysa i soffan. Det är kolmörkt ute och ösregnar och blåser. Jag är otroligt glad att jag får vara inne!!

2 svar to “En gammal favorit”

  1. Popprinsessan Says:

    Hej hej i höstrusket! Hur är det med förkylningen?
    Jag gillar också Panduro och bara längtar tills L är lite äldre så att vi kan pyssla mer ihop. Nu funkar det med lite pärlor och så, men hon är lika glad om hon får klippa sönder ett papper i småbitar..🙂

    Märker att jag av någon anledning inte hinner varken blogga eller bloggläsa så mycket för tillfället. Men jag är kvar🙂

  2. jezza Says:

    Åh vilken gammal goding🙂

    Ville bara kika in för att önska en riktigt mysig fredag!!

    Kram!
    //Jessica

Kommentera

