Två hemmabarn..

..ja de kan hitta på mycket under en dag och de kan även gå sin ömma moder på nerverna å det grövsta. Stora E fick vara hemma idag då hon är förkyld (inget illa som lilla E tack och lov, iaf inte ännu…). På ett sätt så är det enklare när hon är hemma då lilla E får någon att leka med men de för ju mer oväsen också vilket är lite jobbigt när man jobbar hemma och faktiskt måste svara i telefon då & då. Jag fick vråla -”TYSTNAD” så fort det ringde och då höll de ganska tyst en stund… Det har funkat hur som helst. Här får ni lite bilder från idag då inte så mycket spännande hänt.

Lilla E fick en röd motorcykel igår på Maxi och den blev han så vansinnigt förälskad i att jag fann honom sovandes såhär imorse ♥ (den syns inte så bra men han har den i handen..den låg tryckt mot ena kinden)

ettan 001

Stora E och höstvackra buskar utanför vår altan. Rosa, orange och gröna buskar i olika nyanser. Så himla vackert.

ettan 003

ettan 002

Sedan fick stora E för sig att underhålla oss med att klä ut sig till olika figurer och detta blev nära originalet tycker jag, eller hur? 🙂

ettan 004

timmy m nappettan 005

Fick ett Kapp Ahl-utskick  (inklusive sedvanliga 25% rabattkuponger) och blev aningens förtjust i den här koftan. Den är lite speciell men fin, tror jag att jag tycker 😉 måste gå och prova den!

kofta

Om två timmar kommer M hem och det är jag glad för. Gillar inte att vara ensam nu när lilla E hostar så illa på natten men natten till idag var klart bättre än de andra innan så jag tror det går åt rätt håll. Han är läskigt frisk f.ö 😉

Ha en fortsatt trevlig onsdag!

4 svar to “Två hemmabarn..”

  1. jezza Says:

    Vad skönt att läsa att det börjar bli bättre trots hemsk hosta!!!
    Jätte fina bilder gumman, det är underbara färger ute nu.

    Stora kramar!
    //Jessica

  2. diana Says:

    Tack snälla! Jo, jag tänkte att det var dags nu när jag ska bli mamma och allt! =P Nu är det bara bil som saknas, haha!

  3. Popprinsessan Says:

    Hej! Hur är det hos er/med er? Hostor och förkylningar?
    Jag hoppas att alla mår lite bättre nu till helgen så att du kanske kan komma ut och shoppa eller prova den där koftan 😉

    Kram!

  4. Charmkatti Says:

    Cool kofta!
    Hoppas den är lika cool på som på bild:-)

    Ta hand om er och alla sjukdomar!
    Kram!

Kommentera

