Happy Halloween och lite happy shopping ;-)

Såhär såg barnen ut i förmiddags när de gick runt till mormor och morfar, moster och ett par andra kompisar i  området och skrämdes…

ettan 036

ettan 037

ettan 042

ettan 040

ettan 043

Stora E var sedan på kalas 14-16 och då gick resten av familjen och fikade och köpte ….

…en zink/glasburk från Granit med massa olika användningsområden, jag såg denna på en blogg jag följer och har helt ”copycat:at” henne här då jag tyckte den var så fin 🙂 (man kan ha tex värmeljus, te eller kakor i den)

ettan 052

….M köpte dessa bokstäver till mig på Village, dem har jag velat ha länge, jag är väldigt hemtam så ordet passar mig otroligt bra. Ordet har fått en första placering i hallen men jag misstänker att jag kommer att flytta runt det till lite olika ställen innan det känns helt rätt, sådan är jag 😉

ettan 051

ettan 046

Nu skall M gör hamburgare till oss, det skall bli så gott!!! Sedan soffmys, lite sällskapsspel och ”Körslaget”.

Hoppas alla har en fortsatt trevlig lördag!

5 svar to “Happy Halloween och lite happy shopping ;-)”

  1. undermolnen Says:

    Vilka läskiga barn du har;)

  2. alexandra Says:

    Hihi coola barn du har.Oh bokstäverna var ju fiiiina,villlll jag oxså ha!!!!!!!!

  3. Popprinsessan Says:

    Det här låter ju jättekonstigt, eftersom din dotter är utspökad på bilderna ovan men.. ni är ju grymt lika! Jag har inte tänkt så mycket på det tidigare och ofta har hon ju/väl (?) glasögon på bilderna, men jag tycker att ni är superlika! Och då tänker jag bort utspökningen 😀 Hoppas att du förstår vad jag menar iaf..

    Jag önskar att här hade funnits en Granit! Eller en afför med lite större Bruka Design-utbud. Här finns bara en enda och de har inte så jättemycket.. Det finns ju så mycket snyggt!!! Kul med inredningsbloggar där man får lite tips på saker som inte behöver vara så himla dyra. Ibland är jag för snål mot mig själv..

    Hoppas att ni har en bra helg!

  4. Kickan Says:

    Ahhh va söta dom blev ! Mina har varit utklädda till ”djävelungar” och skrämt endast mormor/morfar och farmor/farfar 🙂
    Kalendern är skickad i fredags och bör väl vara framme på…hm…tisdag kanske ?
    Närmsta större stad är väl Ystad , du vet Wallander filmerna?
    Ha en trevlig kommande vecka !

  5. Charmkatti Says:

    Härliga ungar!
    Och en jättefin låda, måste nog besöka granit vad det lider… 🙂

Kommentera

