Kalasdaxkläder

Nu vankas glögg och julfesttider och då är det kul att titta på kläder till barnen. Speciellt till stora E. När lilla E skall kläs upp är det skjorta som gäller och byxor som är något annat än jeans eller mjukisbyxor. Jag gillar inte alls småkillskläder som tex kostym, slips eller väst. Inget sådant på min son. Stora E älskar kjolar och klänningar och jag tycker det är hundra gånger roligare att handla det än skjortor så det är övervägande det jag tipsar om. Hon är en tuff tjej och alltför prinsessiga klänningar passar henne inte bäst egentligen enligt mig, utan hon passar bättre i tuffare stil. Den svarta och den bruna här nedan är därför mina absoluta favoriter.

Från Lindex kommer denna prinsessklänning

klänning lindex

Dessa två fina kommer från HMklänning hm

klänning2 hm

Denna är en favorit från Ellos..den har jättefina påsydda band nedtill

Klänning Ellos

..och stora E är jätteförtjust i skottskrutigt just nu och önskar sig denna från Kapp Ahl…

KjolKappahl

En skjorta som skulle sitta fint på lilla E hittade jag från Esprit (hos Ellos)

Ellosskjorta

Får se om det blir något av allt detta, egentligen har barnen kläder så det räcker men det är så kul med kläder ju🙂 !!

2 svar to “Kalasdaxkläder”

  1. undermolnen Says:

    Gissa vilken prinsessa som äger den översta klänningen?
    Jättefina, jag gillar också att köpa klänningar. Klännnigen med hello kitty vill mina damer ha till jul tillsammans med boleros, så det blir väl till att handla det=)
    Tycker inte heller om små kostymer och sånt till småpojkar, absolut inte sjömanskläder. Om jag hade en liten grabb hade jag klätt honom i knuckleheads, jag gillar den stilen.
    Kram

  2. undermolnen Says:

    http://www.knuckleheadsclothing.com/
    Nääää, det är inte jag som hittat på det. I wish;))
    KRAM!

Kommentera

