En sanning och en pinsam eller rolig son?

Sanningen om varför jag och M inte gick ut och åt på vår 14-årsdag 😉

Idag när jag hämtade lilla E på förskolan så berättade hans fröken att de hade skrattat så häromdagen då de frågade E och hans 2 kompisar vad de lekte. Jo…det lekte Babyface-leken förstår ni!! Herregud allltså vad ungen har snappat upp hemma…vet inte om man skall skämmas över att en 4 åring delvis vet vad denna man gjort eller om det är lite komiskt? Att de sedan gjort en lek av det, tja vad skall man säga 🙂 De lekte att en ringde på, en bodde i lägenheten och en var polis…

Vädret har fortsatt bestå av regn, regn och regn idag och det känns som jag varit inne i en regndimma i sinnet och kämpat mot en regndepression. Inget topphumör. Nu är jag glad att det är fredag imorgon och att de sagt att det finns goda solchanser imorgon och i helgen. Tror jag skall ta ett varmt bad nu, det gör jag ofta vintertid. Så mysigt och avslappnande. Det är ändå tur att jag inte har ett sådant här badkar, med bla inbyggd TV, för då hade jag spenderat ohälsosamt mycket tid där i 😉 Mitt gamla 70-tals original standardbadkar får duga trots att det är sunkigt värre.

Gokväll till er hemma i stugorna (*fniss* vad käckt det där lät…) !!

5 svar to “En sanning och en pinsam eller rolig son?”

  1. GucciMama Says:

    Kul att du hittat tillbaka till mig. Jag älskar min nya blogg och det är kul att blogga igen:-)
    Hoppas allt är bra med dig!

  2. Duracellmamman Says:

    asg Jisses amelia… man får helt klart börja vakta sin tunga *ler stort*

    Önskar er en super mysig helg!

    Kramis!

  3. alexandra Says:

    Hihi ja nu gäller det att vakta tungorna….

  4. Kickan Says:

    Ja vem känner inte igen det där !! Min lilla berättar mer eller pinsamma saker på dagis för hennes fröknar 😉

  5. Ingela la la Says:

    Nej.. ja det var kanske en liten pinsam lek. Man får helt klart tänka sig för vad det är man säger 😉 ELin apar efter hon med, fast det är mest svordomar som råkar hoppa ur vid mer eller mindre nogräknade tillfällen.

    Hoppas ni har en bra helg!

    Kram Ingela

Kommentera

