10 000 besökare (!!) och en fin award

🙂🙂 Idag mina damer (& herrar om jag nu har några manliga läsare…tvivlar på det), har denna blogg passerat 10 000 besökare sedan jag började i februari! Jag vill fira det med att lotta ut något fint till en av er. Inte förrän i helgen kommer jag att tala om vad det blir, av den enkla anledningen att jag inte vet själv ännu vad det skall bli😉

Lägligt idag, som lite extra uppmuntran, kom då denna fina award till mig från en av mina favoritbloggare Jezza så..

…TACK Jezza för denna, den värmde gott i Göteborgskylan kan jag säga (och i hjärtat!)

Just denna award kom med önskemålet att man skall berätta 10 saker om sig själv också så det gör jag snällt här…även om det var svårt att komma på intressanta saker, så minst hälften är ganska ointressanta😉

* var förr en riktig partypingla men är numera en obotlig hemmamysare

* gjorde London osäkert under nästan 3 år och Paris i 7 månader på 90-talet

* är gravt sockerberoende

* är också ganska databeroende

* älskar glassiga tidningar, helst i kombination med ett varmt bad

* gillar inte lakrits och inte kaffe heller

* är väldigt intresserad av medicin (kan ganska mycket om de mest vitt skilda åkommor och sjukdomar)

*  har sparat min gamla suddgummisamling i alla år, den är ganska imponerande enligt mig själv, ca 300 stycken, men efter sisådär 20 år är de inte användbara, bara kul att titta på. Stora E har ärvt dem😉

* har jobbat som brevbärare

* drömmer om att skaffa en husvagn (men sambon vägrar, han tycker tyvärr att det är töntigt..)

Sådärja, det var lite onödigt vetande om mig. Jag vill skicka awarden vidare till Kickan, Tess och Charmkatti

*********************************

TACK alla som läser bloggen, 10 000 besökare, det är ju fantastiskt & jag är så glad att ni finns!!

7 svar to “10 000 besökare (!!) och en fin award”

  1. alexandra Says:

    Grattis till så många besökare.Alltid lika kul att titta in här…
    kram

  2. Kickan Says:

    Tack vännen för den fina Awarden !! Får se vad jag kan skriva för 10 saker om mig själv heheh…
    Grattis till så många besökare !

  3. Popprinsessan Says:

    Grattis till alla besökare!

    Och vad fin idé med julklappsinsamlingen på Gothia! Hade jag bott i Gbg hade jag gått dit med min bortskämda L😉

    Nu har L visat mig vad det är för hund så imorgon blir det nog inhandling för att slippa fundera mer på det🙂

  4. Charmkatti Says:

    Oj vad härligt, grattis till alla besökare!
    Och Oj igen, för utmaningen/awarden!
    Den tar jag mig gärna an, ska bara klara av diplomet på lördag först;-)

    Kram, kram!!

  5. Duracellmamman Says:

    Grattis vännen!! :-)))

    Och jätte kul att läsa om lite ”onödigt”, men ack så nödvändigt vetande om dig😉 Hade jag aldrig kunnat gissa att du har varit värsta partypinglan!!

    Varma kramar!

  6. undermolnen Says:

    Vad glad jag blir! Tack för denna fina award, om man kunde bolla tillbaka den så skulle jag göra det!
    Jag tar mig gärna an den=)
    Kramar

  7. lisa Says:

    Kika in och säger grattis och du har en jättefin blogg:) Själv har jag ca 7000-8000 i månaden men kämpar mig uppåt:)

Kommentera

