Mitt fredagsmys-sällskap har somnat…

…han syns knappt men är i alla fall cirka 97 centimeter och 13 kilo´s ren & varm kärlek..

…M är på julfest med jobbet och stora E sover hos en klasskamrat så lilla E och jag har varit ensamma ikväll, vi har ätit popcorn, druckit coca cola och tittat på julkalendern och Barda och har massa ljus tända. Mest tycker jag om när ljuset lyser i mitt fina zinkhus från Village som jag fick av M. Det ser lika mysigt ut som när det lyser i alla grannars fönster🙂

Jag tittar på På spåret nu, med nya programledare. Man saknar de gamla men vänjer sig säkert vid detta nya. Sedan kommer Skavlan.

Är så jättetrött idag och har tyvärr inget kul att skriva om så av omtanke för er så avslutar jag nu🙂

GOKVÄLL!!

3 svar to “Mitt fredagsmys-sällskap har somnat…”

  1. Duracellmamman Says:

    Åhh vilken härlig myskväll Ni har haft! Älskar det zinkhuset, tror bestämt att den sätt upp på listan ”vill-ha-nu-pronto”

    Önskar dig och familjen en underbar helg!

    Varma kramar!

  2. Kickan Says:

    Älskar fredagsmys kvällarna ! För min del bidde det inget fredagsmys då jag jobbar i helgen.
    Hoppas ni får en lika mysig lördagskväll !
    Kram !

  3. HUSnrNIO Says:

    Tack för din kommentar om vårt vardagsrum:) Låter som ni hade en mysig fredagskväll och liknande våra när jag är ensam med barnen.
    Barda är verkligen ett av favoritprogrammen här just nu, ja om man inte räknar julkalendern då… Jobbigt när barnen har krupp men de säger ju att de oftast växer ifrån det. Stora tjejen har gjort det jag kan bara inte komma ihåg hur gammal hon var då. Ha de gott.

Kommentera

