En julpresent till någon av er!

För att fira mina 10 000 besökare på bloggen och att det snart är jul så lottar jag ut detta paket bestående av

*liten frostad plexiglasgran från Muji

*två kökshanddukar och en liten bricka från Lagerhaus

För att ha chansen att vinna så lämnar du bara en kommentar under detta inlägg. Har du en egen blogg så länka till detta inlägget hos er.  Gör ni de så får ni två lotter istället för en lott som ickebloggarna eller de som ej länkat får.

Jag drar en vinnare nästa söndag. Lycka till!

6 svar to “En julpresent till någon av er!”

  1. Duracellmamman Says:

    Åhh klart man är med :-)))

    Varma kramar!

  2. undermolnen Says:

    Vad fint ditt zinkhus är!
    jag vill också vara med och tävla!

    Kram Tess

    http://undermolnen.wordpress.com

  3. Kickan Says:

    Jajamensan klart jag vill vara med !!

  4. jezza Says:

    Åh var roligt!!!
    Jag vill jätte gärna vara med o tävla😀

    Kram!!

  5. alexandra Says:

    oh jag har missat oh skriva att jag gärna är med.

  6. Ingela la la Says:

    Vad fint Louise och grattis till dina 10 000 besökare! Jag har ju inte sett tävlingen förrän nu.. men jag ville i varje fall gratulera =)

Kommentera

