Två vinnare :-)

Nu har stora E och lilla E dragit var sin lott och sedan fick stora E välja hand och vinnaren blev…. da da da ram

JEZZA

Grattis! Maila mig din adress tack så skickar jag julpaketet redan imorgon.

***********************************

Sedan är även jag en vinnare för jag har fått detta fina Nobelpris av både Duracellmamman och av Kickan.  Tack tjejer!

3 svar to “Två vinnare :-)”

  1. jezza Says:

    Men åh, vad GLAD jag blir!!!!
    TACK snälla😀 Brukar ju aldrig vinna *ler jätte stort*

    Skickar ett mail direkt vännen!!

    KRAMAR o hoppas att du mår bättre nu!!!

  2. Ingela la la Says:

    Grattis till Er allihop då =)

    Nu är Gustav hemma igen, det var falsk krupp.. Tack för din omtanke Louise!

    Kram

  3. Duracellmamman Says:

    Grattis Jezza! Och såklart är du en vinnare vännen! Always :-))

    Önskar dig en underbar dag!

    Varma kramar!

Kommentera

