Inte för att januari är en bra månad…

…för shopping för de flesta men får man inte shoppa så får man drömma om det, och jag drömmer om detta just nu🙂

Dottern fyller 8 år i maj och då skulle jag gärna ge henne en sådan här tavla från Isa Form. Den är så fin och jag inbillar mig att den kommer följa henne genom livet då den visserligen är naivistisk men i alla fall jag hade lätt kunnat tänka mig en sådan i hallen även som vuxen!

 Ellos har fått in en serie till flickrum som jag tycker är så fin, skulle passa bra i stora E´s rum med som går i lindblomsgrönt, rosa & rött

 

 

Sedan gillar jag den här blusen till mig och smurftröjan till lilla E (vi älskar smurfar & han fick ett smurfhus + 4 smurfar i julklapp), båda från KappAhl. Den underbart söta klänningen är från HM och skulle passa dottern perfekt tror jag :-) 

 

Nej nu måste jag jobba på här, har sonen hemma idag med då han var ”heshostad” inatt, men ingen feber eller så. Kanske klarar vi oss undan värre saker om han får ha ett par lugna dagar.

Kram på er!

4 svar to “Inte för att januari är en bra månad…”

  1. undermolnen Says:

    Fin shopping, man blir ju sjukt sugen den här tiden på året.
    Jag beställde hem lite från juliet och villervalla idag till Lilla M, och såg att de fått in en massa fint på lindex också.
    Har du sett Snabba Cash än då;)

  2. Diana ♥ Says:

    Otroligt söött! Har precis lagt ut en tävling om 5 st barnskor, delta gärna! =) Trevlig fredagskväll. Kram Diana

  3. Kickan Says:

    Ja här är en till som vill shoppa men som sagt …januari är ingen bra shoppingmånad.
    Men mycket fint du hittat !

  4. Kan vi komma undan? och garderobsplanering « This is my life! Says:

    […] frågande och då avslöjar han att han hastigt och lustigt beställt 4 saker jag tipsade om här  från Ellos. Så nu får stora E allt det där (men hon får dem i maj när hon fyller år). Det […]

Kommentera

