Dreggelhaklapp fram inför morgondagen och grattis pappa!

Imorgon skall jag, och min kompis L,  ÄNTLIGEN gå och se ”Snabba Cash” 🙂 Jag har längtat och nu blir det av. Det var evigheter sedan jag var på en vuxenfilm på bio. L och jag får nog ta med oss dreggelhaklappar då båda tycker Joel Kinnaman är väldigt fin 🙂 Jag har inte läst boken, vet inte om det är en fördel eller nackdel? Bra skall den vara hur som helst. Har inte hört något negativt om den hitills.

************

Idag fyller min ”goa” pappa år ♥♥ Han läser nog inte bloggen så ofta men jag säger GRATTIS här i alla fall, för säkerhets skull, men sjungit har jag redan gjort för honom idag, och han har fått sin present igår redan.

Min fot mår efter omständigheterna väl 😉 Fattar inte att inget bröts? Det gör inte alls så ont längre men ömt är det och blåmärket är himla snyggt i färgen…

Sådana här, som på bilden nedan, har det fallit många och stora av i Göteborg idag, de flesta har på grund av blåst nedkommit helt vågrätt. Dessvärre övergick snöandet till regn i ungefär en timme så nu lär det bli värsta isbanan här. Jag blir lite lätt orolig över M´s ”skolskjuts” imorgon bitti (varannan vecka har han körvecka för dottern + 2 barn till från gården). Han får verkligen ta det mycket försiktigt. Lilla E skall till Sjöfartsmuséet med förskolan och skall ha med matsäck så den skall jag förbereda ikväll.

Onsdag idag, torsdag imorgon och sedan fredag…ja veckorna pinnar på snabbt som de brukar. Snart är det sportlov ju (vecka 7 här i Gbg)! Godkväll på er, mina läsare, vi hörs snart igen.

Kommentera

