VINST :-) och snälla Trinny & Susannah, kom hit!

Jag har vunnit dessa fina tofflor hos Diana och blev så himla glad då jag så sent som i förrgår budade på ett par nästan likadana fast från POP på Tradera men jag tyckte buden gick för högt där. Vi valde ett par mörkgrå, mest praktisk på dagis. Lilla E behöver verkligen dem då han så väldigt lätt blir kall om fötter och händer. Vet inte om det beror på hans hjärtfel eller bara på det faktum att han är son till mig😉 som också blir iskall om fötterna ganska lätt.  Tofflorna kommer från Vincent Shoe Store

 Att titta mig i spegeln på mornarna är inte roligt alls just nu och lika tråkigt är det att titta in i min garderob😦 Jag är blek, glåmig och med torr hy och i garderoben så använder jag väl ungefär samma fem toppar/blusar/tröjor och två par byxor hela tiden. Känner mig SÅ trist och enkelspårig både vad gäller frisyr, kläder och sminkning! Det skulle vara en absolut dröm om Trinny & Susannah kunde komma hit med sina experttips och med 2000£ som jag kan få shoppa ny garderob för. Ni kanske inte vet vilka de är? De är mer kända i England och jag har följt deras programserier på BBC i många år. Nu går deras program ”Making over America”  på tisdagar kl 20 på Kanal 5.

Såhär ser de ut; 2 vackra kvinnor mellan 45 och 48 år. Planen är att jag skall vara minst lika snygg, välbevarad och stilfull i den åldern. Well, well, good luck Louise..! (Hoppas att de kontaktar mig om de skall göra en ”Make over Sweden” programserie😉 Då skulle de få något att bita i).

Nej nu skall jobba vidare här och dagdrömma om kvällens biofilm🙂

Kram!

8 svar to “VINST :-) och snälla Trinny & Susannah, kom hit!”

  1. FLOOSAN Says:

    Förstår hur du menar känner exakt samma sak, blek och tråkig.
    Ska få tummen ur och beställa klipptid kanske man känner sig lite levande igen.
    Kräksjukan är verkligen hemsk, jag kommer vägra öppna om den knackar på.
    Är det en sån matta du menar som jag lagt upp på inlägg nu?

  2. Popprinsessan Says:

    Hur var filmen? Hur var Kinnaman? Hur är foten?

    Jag skulle också behöva en Trinny eller Susannah. Man kanske köper helt fel kläder men ingen säger åt en att det inte ser bra ut….

  3. undermolnen Says:

    Oh, det är inte kul den här tiden på året. Man känner sig risig och hemsk mest hela tiden. Jag brukar försöka klippa mig och handla lite ny makeup, ett fint bronzepuder, nya ögonskuggor och nya läppglans. Då känns det vips lite bättre=)
    Hur är det med foten? KRAM!

  4. charmkatti Says:

    Grattis till vinsten!
    Hade ett par likadana till Lovisa, väl använda!

  5. FLOOSAN Says:

    Va mysig matten såg ut, hoppas verkligen inte hon får för sig att kissa där haha
    trevlig helg

  6. Kickan Says:

    Ja du…jag står där också och studerar mig i spegeln och undrar hur förfallet kan komma så fort !? Blek och glåmig är bara förnamnet….nä fast det är farligt så ska jag besöka ett solarium 2-3 ggr så jag får liiiiite fårg på min arma kropp. Efter det ska jag fortsätta att smörja in mig med brun utan sol ( bra tips för att inte se så blek ut )
    Hoppas snart att våren kommer!
    Kram på dig !

  7. Linda Says:

    Ja visst smärtar det i mammahjärtat då man ser att ens barn inte är med som dem andra, eller jag ska inte säga att våra barn inte är med, det är dom men det är först nu dom eller rättar sagt Alexander har börjat prata om att gå på kalas och att barnen leker med varandra efter dagis.
    Jättesvårt som förälder att hänga med i alla svängar också, säger inte barnen något vet ju inte vi om deras dagiskompisar har haft kalas.
    Nu har ju vi iaf börjat bjuda hem barn efter As önskemål så då har vi gjort det vi kan så får vi hoppas på att det bidrar till att andra tar kontakt och bjuder in våra barn också. Våra tvillingar är födda feb -05 så dom är nästan jämngamla med E ja.
    vi har bott här där vi bor nu i nästan 3 år men känner oss fortfarande inte hemma tyvärr:(
    Hoppas ni haft en skön helg, Kram

  8. Linda Says:

    Ja ibland ska man ha tur, som jag skrev, jag vinner aldrig något annars så när man väl gör det blir man extra glad.
    Ha en fortsatt bra dag i snön, Kram

Kommentera

