Ursäkta bloggtorkan..

…men min energi har gått åt till familj och vänner de senaste dagarna, och till att försöka tycka vintern är ok fast att jag är otroligt trött på den och all snö och kyla nu….

Får raskt uppdatera om läget😉

*Snabba Cash var jättebra men brutal och tragisk

*Min fot är nästan normal igen men jag kunde inte åka skridskor med familjen igår, utan fick titta på

*Jag blev väldigt förvånad över att Agneta Sjödin åkte ur Lets Dance

*Har varit på Ikea och äntligen fått köpt urtrista, men oj så praktiska, plastförvaringslådor med lock till klädkammare och källare

*Har rantat runt på simskola med dottern och bollkul med sonen…ett jäkla spring som är ganska stressande och trist men vad gör man inte för barnen? Känner att mer än en aktivitet i veckan för dem skulle jag inte mäkta med.

*..och så har vi varit på trevlig fika hos våra vänner och deras underbart söta tvillingsöner som är adopterade från Colombia. Sötare små troll får man leta efter (& godare vän än henne, M♥).

Så, det var det hela, inget spännande alls för er att läsa direkt…jag hoppas kunna känna större blogglust väldigt snart igen. Tills dess. Ha det så bra och ta hand om dem ni älskar.


7 svar to “Ursäkta bloggtorkan..”

  1. jezza Says:

    Hej gumman!
    Ville bara kika förbi och säga hej,
    jag håller tummarna för att blogglusten snart hittar tillbaka, jag ”letar” för fullt efter min oxå😉
    Den kommer förhoppningsvis med våren o sommaren om inte annat *längtar*

    Var rädd om dig!!

    Många kramar!
    //Jessica

  2. Diana ♥ Says:

    Bloggtorka har alla ibland! Förresten, la precis in en tävling jag tror att du skulle gilla! KRAM

  3. Diana ♥ Says:

    Förresten, ang. skorna! Skriv igen och fråga tycker jag! Svarar han inte så maila mig så ska jag fixa det! Kram kram

  4. Popprinsessan Says:

    Tycker att du hunnit med en hel del!
    Jag känner inte heller att jag har något speciellt att skriva om just nu, speciellt inte efter en helg så jag mest legat och vilat. Men det kommer väl igen🙂

  5. Diana ♥ Says:

    Ja, nu vill jag att lilla prinsessan ska komma! =) LÄNGTAR ! Har en tävling om snygga smycken nu på bloggen, delta gärna! =) Hoppas du får en fin tisdag i all snö! Kram

  6. undermolnen Says:

    Det hör till att ha bloggtorka ibland, men jag håller tummarna att din kreativitet snart återvänder=)
    Kramar!

  7. Kickan Says:

    Blev också förvånad över att Agneta åkte ur !

Kommentera

