Uppe bland molnen…

Ja, där skulle jag mycket hellre vara just nu än härnere med barn som inte tycker att någon mat jag lagar är jättegod och en djupfryst värld utanför dörren. Det känns dessutom som om jag håller på att bli sjuk nu lagom till min en veckas ledighet. Har varit jätteseg och haft huvudvärk hela dagen idag. Tur att jag hade så mycket att göra på jobbet så jag inte hann fundera så mycket på måendet, men nu känns det inte helt bra i kroppen😦 Nu till molnen🙂

Den här lampan från Ikea kan jag tänka mig till lilla E´s rum. Den har en självlysande strömbrytare som liten käck bonus🙂

..sedan finns det underbara gamla klassiska 70-tals Moln-mönstrade tyget från Gunilla Axén nu i många fina färger..

Hos ABC Leksaker kan man köpa de fina Rubensdockorna, bla denna som heter Cloudy. SÅ söt!

Himmelskt fin molnhylla i plåt, finns bla på Anyhow (lånat bilden därifrån)

Nej, nu skall jag gotta ner mig djupt i soffan bredvid de otacksamma barnen. Blev så arg på den mindre av dem vid middagen idag när han  plötsligt inte gillade lax, och inte bulgur, ja i stort sett ingenting, så han kommer inte få några ostbågar och coca cola idag till fredagsmyset…så det så.

Imorgon tänkte jag att jag skulle vakna superpigg och frejdig. Ni kan väl hålla tummarna att det blir så?

Ett svar to “Uppe bland molnen…”

  1. Kickan Says:

    Äääääälskar ju Rubensdockorna !!! Har såna på jobbet ( till de dementa pensionärerna alltså )

Kommentera

