Kul och enkelt pyssel samt barnens val

 

Visst är denna minivimpel-”länga” söt? Bilden ovan har jag scannat in. Den fanns med i en Allas-tidning för ett tag sedan. Jag har även gjort en egen varaint som vi skall ha på ytterdörren. Det var jätteroligt att göra den, de kan ju varieras i det oändliga med olika papper och storlekar på vimplarna. Jag använde bla överblivet tapetpapper.  Dottern skall göra en också med sitt namn på och lite större vimplar.

Igår satt jag och kollade på Linus och Lotta´s webshop. Där finns det väldigt mycket fint. Barnen bestämde dessa saker själva och de fick godkänt av mig🙂

Idag har dottern skridskodag med skolan. Hon älskar att åka skridskor och i höst när hon inte skall gå på simskola längre då vill hon börja konståkning..eller Capoeira…eller dans…ja det är mycket hon vill den lilla damen och får hon inte som hon vill så ser hon ut såhär…riktigt sötsur🙂

 

Ha en bra onsdag och håll i snöskyffeln (!! om ni har en, lås in den!!). De är tydligen väldigt stöldbegärliga just nu enligt nyheterna idag…

Ett svar to “Kul och enkelt pyssel samt barnens val”

  1. Diana ♥ Says:

    Åh, sessan i magen verkar inte gilla våra datumgissningar… =P

Kommentera

