Wow vad tiden går…& snart blir det vår!

Så mycket fyller min blogg idag 🙂

Att året gått fort det står klart och att det är kul att blogga är också ett faktum. Anledningen att jag började var att jag inte ville gå på bloggalan (som var förra sommaren & arrangerades av en av mina favortitbloggerskor) utan att ha en blogg. Jag tycker fortfarande det är roligt, och gör det mest för mitt eget nöjes skull, så ni blir inte av med mig ännu. Lite synd är det att jag känner att jag varken har tid eller kunskap nog att utveckla bloggen så den blir kvar i samma enkla och opretentiösa tappning som nu tills vidare.

De runt 40-50 besökare jag har en genomsnittlig  dag är jag jätteglad för även om ni är ganska dåliga på att lämna kommentarer vissa av er. Det är en uppmuntran när man får åtminstone liiite respons på det man skriver (även om jag är medveten om att mina inlägg kanske inte alltid är så djupa eller vrålintressanta). Det är trots allt roligare när man vet vem/vilka som läser bloggen tycker jag.  Som det är nu kan jag gissa mig till några stycken som jag tror läser regelbundet och några som jag vet gör det.  Ge er alltså gärna till känna någon gång då & då i alla fall 🙂

*************************************

Vet ni vad detta är?

Jo det är bilder från 25 februari 2009 (tro det eller ej). Vintergäck och snödroppar blommade för fullt då. Idag känns det aningens otroligt att samma blommor kommer att finnas uppe ens om en månad 😦

Detta är dagens vy…(som mycket väl kan ändras inom kort då de lovar plusgrader i helgen, jippi!!)

Jag har redan hunnit vara på bokrean på Åhléns en snabbis nu på morgonen, bussen T&R + inhandling tog 40 minuter bara, mycket smidigt 🙂 Köpte inte så mycket men skall även till Bokia idag eller imorgon.

Nu skall här jobbas. I eftermiddag väntas det nederbörd i form av snö eller regn, det är som att välja mellan pest eller kolera. Regn vore bra så lite snö smälter undan MEN inte om det bara skall regna en stund och sedan frysa på, det lär bli lite katastrof på vägarna då..

5 svar to “Wow vad tiden går…& snart blir det vår!”

  1. Popprinsessan Says:

    Trots att jag igår bläddrade i två bokreakataloger har jag helt missat att rean börjat…. Snacka om förvirrad!

    Jag undrar också vilka som läser min blogg. Inser att jag har ett visst antal besökare varje dag, men dock inte så många kommentarer. Undrar vilka de andra är?

    Hoppas allt är bra med dig och GRATTIS på 1-årsdagen!

  2. Kickan Says:

    Ja jag kan inte mer än hålla med dig om att det är dåligt med kommentarer imellan varven. Man ser att folk är inne och läser men antingen orkar man inte kommentara ? Men jag vill säga grattis på 1-årsdagen !!

  3. jezza Says:

    Åh GRATTIS på 1 årsdagen 😀
    Jag gillar din blogg precis som den är, och tycker du absolut ska behålla den så som den är just nu!!!

    Jag förstår din tankar ang kommentarer, surade till lite på min blogg i veckan *ler snett* Men när det är över 100 besökare per dag och ibland bara någon kommentar då undrar man ju 😉
    Sen förstår jag mer än väl att man inte alltid ”orkar”/hinner kommentera, och ibland har man helt enkelt inget att säga 😀 men ett hej tar ju inte så lång tid att skriva någon gång iaf!!!

    Jag är här ett minst ett par ggr i veckan,ska försöka skräpa till mig *fniss* och kommentera varje gång jag kikar in!!!!
    För det ÄR roligt med kommentarer!!!!

    Hoppas du/ni får en mysig fredag och att du känner dig piggare än i början på veckan vännen!!

    Massor med kramar!
    //Jessica

  4. Diana ♥ Says:

    Känns som de flesta går över tiden, så jag är väl inte ensam… =P Men har haft en hel del känningar inatt, så håll tummen för att det är ngt på G! =) Har förresten lagt in en ny tävling på bloggen. Stor kram!!

  5. undermolnen Says:

    Grattis på ettårsdagen!
    Förstår vad du menar med kommentarerna, jag brukar ofta känna likadant och försöker därför lämna en kråka då jag är inne=)
    Speciellt då man skriver ngt som man funderar på är det ju roligt om man får feedback på det.

Kommentera

