Anna, Darin och min kusin :-)

Ikväll är det final i Melodifestivalen 2010 och mina favoriter är Anna Bergendahl och Darin. Det är inte bara på grund av Anna´s låttitel som jag gillar henne. Hon har en härlig röst & en skön låt. ”This is my life” heter den, precis som min blogg🙂

*********************

En annan favorit, fast i annat sammanhang, är mannen nedan, en av mina favoritkusiner som jag tyvärr inte träffar alls ofta då han bor i Hollywood…

…läs gärna detta om honom från DN igår.  Jag är bara så stolt över min roliga, charmiga & ur”goa” kusin.  Detta är hans pressfoto men min bild av honom är av en bra mycket mer avspänd man. Här ser han ut att kunna bli USA´s nästa president😉 Det skall bli kul att se filmen, ”Conan barbaren”, när den kommer till Sverige även om den inte tillhör mina favoritgenre av film. Jag lär få vänta ca 1 1/2 år innan jag får se den…

Huvudrollen i filmen har den (enligt mig) väldigt vackra Jason Momoa. Där gjorde kussen ett bra jobb vid castingen🙂

Solen skiner här och värmer lite redan nu kl 9 på morgonen. Underbara lördag🙂

3 svar to “Anna, Darin och min kusin :-)”

  1. jezza Says:

    Hej vännen!
    Ville bara kika in och önska en super mysig lördag, visst är det helt underbart med solen som skiner😀
    Man blir glad av att bara se den!!!!

    Ska bli såååå kul med melodifestivalen ikväll, Anna o Darin tillhör mina favvisar oxå, men jag tycker det är svårt i år, det finns flera bra låtar!!!

    Massa kramar!

  2. Diana ♥ Says:

    Här skiner också solen, underbart! =) Tack för din fina grattishälsning! Nu har jag lagt ut hela förlossningsberättelsen, blev ett dramatiskt avslut på förlossningen, men nu är hon här vår älskade prinsessa! ♥ Kram Diana

  3. Lolo Says:

    Tack för kommentar om Fredrik – min älsakde minsta… unge!
    Han är duktig, men det är du också!
    Kram!
    Mostern

Kommentera

