Lyckat :-)

Söndagens kalas innehöll många ingredienser som blev till ett väldigt lyckat kalas sammantaget🙂

13 glada tjejer, strålande solsken, mat, pyssel, lek, tårta, glass, många fina presenter och disco med tillhörande popcorn-krig (som utbröt spontant). Jag är oerhört glad att jag inte sa ja till att köpa även ostbågar, då hade vi haft ett h-vete att få bort det från golven! Popcorn är lätta att sopa/dammsuga bort, det är jag tacksam för & några av tjejerna hjälpte självmant till🙂

Dottern med ett nyss färdigmålat Panduro-monster och sitt fina armband som de också pysslade ihop var sitt av. Tjejerna var supernöjda med att få med sig både godispåse, armband och sina monster hem.

Pastasalladen åt de inne men när det var tårtdax råkade jag säga att det vore trevligt att äta på altanen. Alla rusade genast ut & det blev trångt, högljutt och mysigt därute…det var fantastiskt väder!

Lillebror var med ett tag på slutet bara, annars var han ”uthyrd”😉

Stora E med två av sina presenter, en fin dagbok och en Hello Kitty tröja.

Nu tar vi kalaspaus tills på söndag då släkten kommer. Eftersom hon fyller på lördag så firas hon självklart då med av oss i familjen. Jag längtar efter att se hennes min när hon får se sina presenter. Cykeln är den största av dem🙂 och den är så så JÄTTEFIN!

Hoppas ni hade en bra helg ni med.

Kram!

PS. För er som undrade: här ser ni Panduro-monstren, de finns nu på rea ser jag på deras hemsida, jag som betalade 139:- för en sats om 9 monster…hrrmf😉 


 

5 svar to “Lyckat :-)”

  1. Popprinsessan Says:

    Det låter som ett superkalas! Antar att den stora tjejen är riktigt nöjd!

    Vad är det för små panduromonster?

    Hoppas allt är bra med dig!

  2. Charmkatti Says:

    Kul att det blev så lyckat!
    Jag undrar oxå vad är för små monster, dom har jag inte sett på Panduro?

    • Louise Says:

      La in en bild nu längst ner i inlägget. De finns på Panduros hemsida till bra pris nu! Jättesöta🙂

  3. FLOOSAN Says:

    Vilket underbart kalas såg jätte lyckat ut!

  4. Kickan Says:

    Låter som ett superduper härligt kalas !!! Och va söta små monster som gjordes😉

Kommentera

