Svindlande, strålande fredag !!

Min granne, som jobbar som ställningsbyggare just nu, har fått ett nytt uppdrag….

…högst upp i Lisebergstornet där han bygger ställningar inför ombyggnationen av tornet som skall bli attraktionen AtmosFear till nästa säsong.

…den mannen har INTE svindel för fem öre..jag blev helt knäsvag bara av att se honom genom kikaren…

Igår var vi som sagt på Gårdsfest på sonens dagis. Han sjöng med fint i sångerna som ni ser, så himla söt🙂 (Det är han i mitten). Vi tog 10-15 lotter och vann på många av dem. Brukar vi sällan göra så det var kul🙂 Vi vann Lego, en barnbok, en Barbie, en målarbok, gourmetknäckebröd och fina senapsburkar och ett Hello Kitty sandset.

Ikväll blir det grillning med mina föräldrar och syster med familj  i en närliggande park. Det blir faktiskt grillpremiär för oss. Vi får inte grilla på vår altan vilket är trist men vi brukar ofta ta med oss engångsgrill till något grönområde nära oss eller till Slottskogen eller till havet men i år har det ännu inte blivit av. Jag fyller år nästa vecka men mina föräldrar åker till Frankrike på söndag så det är ett litet firande av mig.

Jag önskar er alla en underbar fredag och en härlig sommarhelg!

 

4 svar to “Svindlande, strålande fredag !!”

  1. Floosan Says:

    fy bubblan va högt, uh jag får svindel

  2. Kickan Says:

    Guuuud va högt upp !! Jag hade dött av svindel ( kan man det ? ) om jag hade stått där !!
    Ha en trevlig helg !

  3. Floosan Says:

    i morgon ska vi på dagisfest ska bli mysigt, Känner mig redo att välkomna sommaren trots några veckor kvar till semester

  4. jezza Says:

    Hihi jösses, man får ju svindel av att bara titta på honom😉

    Ville bara kika in och skicka en stooooor grattis-KRAM på din dag idag.
    Jag hoppas att du får en jätte bra födelsedag gumman!!

    Många kramar!
    //Jessica

    PS!Ang Hannas mage så har de svårt att ställa diagnos eftersom hon har sår i tjocktarmen, en inflammatorisk-sjukdom ser inte ut så tydligen😦 Så de TROR att tarmen är inflammerad pga såren men man vet inte varför *blir lätt galen*
    Men det är bara att bita ihop och utreda vidare *phu* Idag är det iaf dags för MR-röntgen.

    Kram igen🙂

Kommentera

