Jag…

…är nu, just idag, några år äldre än på dessa bilder…men vad gör väl det? Jag låtsas helt enkelt inte om att det nu bara är exakt ett år kvar tills jag fyller ett otäckt högt & jämt nummer😉

Firandet av mig har varit lite utspritt i år. Grillning med föräldrarna i fredags (då de sedan stack till Frankrike), middag med min syster med familj i tisdags och idag firas jag av egna lilla familjen bara. Jag har ”förbjudit” M att köpa present för jag får hellre något nere i Spanien i så fall.

För övrigt har det varit och är en himla massa annat att fokusera på nu, måste börja tänka Malaga-packning (bara en vecka kvar nu!). Det är skolavslutningar, barnkalas, middagar, fikor och så hemligheten som kommer uppta hela måndagen här. Mitt i allt detta har jag en son som har en hosta som vägrar försvinna. Han är inte sjuk f.ö men låter hemsk, speciellt på morgonen. Idag får han vara hemma med mig och så fick vi en doktorstid i eftermiddag så de får lyssna på lungorna och ta sänkan. Är livrädd att han, eller någon annan i familjen, skall bli sjuk lagom till resan..håll tummarna för oss, att det inte blir så.

Jag för 10 år , 2 barn och 10 kilo sedan… (lite underligt foto men har för mig att det är taget av M i en hotellhiss i Köpenhamn…)


4 svar to “Jag…”

  1. Lolo Says:

    Du kommer alltid, precis som din mormor, min mamma, vara lika vacker, som du var som barn! Att fylla år är bara fel om man inte fyller åren med händelser och vänner och tror att någon ”annan” skall skapa ens liv. Du har allt man kan begära och är därtill min gosigaste niece!
    Grattis idag – ha en underbar sommar!
    Moster i ondon

  2. undermolnen Says:

    Grattis Grattis på din dag! Ett högt och otäckt nummer? Måste vara 30 du fyller nästa år;)
    Så grattis på 29-årsdagen, du är vacker som en dag!
    Vad roligt att se en massa gamla bilder.
    Kram Tess.

  3. Ingela la la Says:

    Länge sen jag kikade in nu.. VIlka härliga kort du bjuder på.

    Hoppas ni får det underbart på semestern!

    Kram

  4. Popprinsessan Says:

    Men grattis i efterskott! Hoppas att du haft en bra födelsedag!
    Mycket på gång? Malaga? Hemlighet? Hmm, det gäller att du uppdaterar imorgon så att man får veta vad som är på G😉

    Ha det gott!

Kommentera

