Kanske lite shopping?

Vi handlade en del i Spanien men inte så jättemycket.

Igår fick jag Halénskatalogen och föll som en fura för den här klänningen! Jag har en jeansklänning hängandes i garderoben som jag älskar, kruxet med den är bara att den inte passat mig de senaste 5 åren (på tok för liten, framförallt över bysten)..men jag tycker fortfarande att den är så fin att jag har svårt att göra mig av med den…lite patetiskt. Detta skulle nog bli en bra ersättare om den är så fin i verkligheten som det ser ut på bilden.

 

…på samma ställe finns detta väldigt fina set som skulle passa stora E fint

 

Om drygt en månad fyller sonen 5 år. Vart tog tiden vägen? Samtidigt börjar han sitt sista år på dagis innan nollan. Jag har bestämt några presenter. Detta klassiska Brio-spel måste bli en av dem och sedan står jag i valet och kvalet vilket lakanset jag skall välja utav Smurfen eller Barbapapa? Jättefina båda två!

Hade lilla E fått bestämma helt själv om födelsedagspresenterna så hade det blivit ALLT som har med Bakugan  att göra…han är överförtjust i dem så något sådant får han nog också…vi har inte den Tv-kanal som visar Bakugan så vi köper nog den på DVD men han har några Bakuganbollar/kulor och en t-shirt.

 

Ett svar to “Kanske lite shopping?”

  1. Diana - Nybliven mamma ♥ Says:

    Supersnyggt! Visste inte att halens fanns som katalog? Trodde bara det var i internetform… ;p Kram

Kommentera

