Torris & kliande hårbotten? Nej tack, inte mer :-)

Har hittat en otroligt bra bodylotion som jag måste tipsa om. Niveas SOS Lotion för extra torr hud, med ringblommeolja i bl.a. Den kommer alltid att finnas hemma hos mig fortsättningsvis!

..sedan vill jag för andra gången nämna det perfekta schampoot för oss som är känsliga mot parfymerat och lätt får kli i hårbotten och som dessutom är lite lata & gillar 2 in 1-schampoon…

Förut var det ”Fem myror är fler än fler än fyra elefanter” på sedan fanns schampoot plötsligt inte på Apoteket alls längre och en dam där sa att de slutat med det (& jag blev jättesnopen) men nu är det tillbaks alltså, fast med Barapapa på🙂 Oparfymerat och bra.

Idag har jag och barnen varit hos M´s bror i Lerum och hoppat studsmatta, plockat massor med hallon och grillat. Stora e sover över där så vi skall dit imorgon igen. Hoppas vädret är bättre då. Det har inte regnat i Göteborg idag men varit ganska kyligt i vinden och bara ca 16-18 grader. Nu skall jag läsa lite trevliga tidningar/magasin som samlat sig på hög🙂

GOKVÄLL

Kommentera

