Shoppat till MIG

Ja, det händer inte så jätteofta. Idag köpte jag i alla fall en ny höstjacka och en blus. Jag såg jackan på Åhléns redan igår men velade tills idag om jag skulle köpa en svart eller olivgrön. Det blev en olivgrön till slut men jag tvekade in i det sista då jag gillade båda lika mycket…M tyckte att jag skulle köpa båda men det kändes lite FÖR tokigt även om jag älskar modellen🙂

Taget i en smutsig badrumsspegel, jag är verkligen ett fotografiskt geni eller hur?😉

Blus från KappAhl

Slänger in ett mysfoto också där ni , förutom sonen och hans nya Barbapapa-lakan, kan se vårt nya överkast i vårt ”nya” sovrum. Jag tyckte det var fint & stilrent. Inte vadderat, tjockt och i lapptäcksteknik som vårt förra. Det kändes rätt ”dated”. Nästa helg skall vi fixa en gavel mm mm är det tänkt.

Imorgon är det måndag, ser inte direkt fram emot den här veckan då M skall till Stockholm och jobba 2 dagar.

Hoppas ni haft en bra helg!

3 svar to “Shoppat till MIG”

  1. jezza Says:

    Åh både jackan och blusen såg jätte fina ut!!!!
    Tycker Kappahl har super fina kläder just nu, var o shoppade en tunika där förra veckan, och måste nog inom där igen när lönen ramlar in😀

    Kram!

  2. Din andra M :) Says:

    Klart du skulle köpa den olivgröna, inget alternativ med svart😉
    Åsså har du shoppat en fin blus oxå!

    Kram

    Ps Lindex jeans jag köpte när vi var i stan är bara så sköna, bor i dem🙂 Ds

  3. alexandra Says:

    oh vilken fin jacka…oh ja tunikan var oxså kanon….
    kramis

Kommentera

