Har tomten varit här?

Nej…..det är bara jag som ÄNTLIGEN nu har fått tummen ur att lägga ut & paketera ett antal barnplagg på Tradera. Tidigare har jag bara köpt på Tradera, aldrig sålt. Nästa onsdag går det 10 auktionerna ut och jag hoppas få sålt allt och att det i så fall bara är seriösa köpare, att de blir nöjda med varorna och att inga paket försvinner på posten eller så. Det är mina 3 små orosmoment🙂 Om detta går bra så skall jag köpa lite mer stilfulla postpåsar som är avsedda för detta till nästa gång. Denna gången får paketen se lite hemska ut, baglady-style, men det är ju innehållet som räknas.

*****************

Lilla E har nu haft sina glasögon i 4 dagar på förskolan och det har inte varit några problem. Jag är så lättad. Barnen har frågat en del men inte sagt något dumt eller retat honom vad jag har hört. Han är så fin & tuff med dem, mitt ♥

Dottern ville också gärna modella idag i sina två fina nya KappAhl-klänningar. En mysvariant & en finvariant.

Hon kör ”jag kan flyga”-stuket på båda fotona som ni ser😉

Vill bara avsluta med en liten ramsa som min 5-åring lärt mig idag. Det är en ramsa mot bråkiga mardrömmar:

”Mara Mara minne. Du får inte vara härinne. Stick härifrån. Göm dig i vrån. Annars biter jag dig i tån”

Med det säger jag god natt för idag och hoppas på enbart fina drömmar för oss alla!

Ett svar to “Har tomten varit här?”

  1. Kickan Says:

    Ja här har jag också en massa jag skulle vilja lägga ut på tradera men jag har inte heller fått tummen loss😦
    Bara handlat där än så länge , men jag får kanske se till att lägga ut lite jag med😉
    Ha en riktigt göttig helg nu !

Kommentera

