Mindre gnällig tisdag

Känner mig något positivare lagd idag. Igår ryckte jag upp mig genom att plocka fram massa pyssel och göra julkort med barnen, sedan blev det köpepizza på en vanlig måndag. Crazy värre, eller hur?😉

Här får ni se först dotterns, sedan mina och sist sonens finaste julkortsvarianter

Imorgon förmiddag går alla mina 10 Tradera-auktioner ut och det är som jag skrivit tidigare första gången jag säljer där. Tycker att alla 10 grejer jag lagt ut borde säljas då de är jättefina men hitintills ligger det bara säljande bud på 3 av dem. Kanske det händer grejer ikväll/natt/imorgon bitti? Jag hoppas på det. Nu när jag äntligen lagt ut grejer (har tänkt det hur länge som helst) så vore det ju kul om det gick riktigt bra!

Ikväll gick jag och barnen ner i källarförrådet och hämtade upp adventsstjärnorna och stakarna. Nu skall vi titta på kartongen några dagar och på fredag sätter vi upp dem. *Längtar* Det är så fint ute nu med all snö men jag vill inte tänka tanken att världen nu kanske skall vara djupfryst i flera månader. Tänk om vi inte får se barmark förrän i mars/april? På ett sätt gillar jag snö, men ändå inte.

Nu skall jag dricka mitt te, tända massa ljus, ta ett varmt bad och läsa lite trevliga tidningar. En perfekt egentids-kväll när barnen sover & mannen är borta på jobb!

Riktigt såhär fint ser det inte ut hos mig men jag är nöjd ändå

 

Kommentera

