Barnens önskelistor

Stora E´s önskelista är ganska omfattande men sonen önskar sig bara en Gais-tröja i stort sett😉 Han kommer få det + ett DSI XL och lite annat. Dottern har Zhu Zhu-pets trädkoja (se nedan) högst på önskelistan och den har vi köpt + massa annat. Hon får även en provprenumeration på KP/Kamratposten. En gammal klassiker som jag hoppas att hon kommer gilla.

Lilla E ösnkar sig även en sådan här cool pulka. Finns för 299:- på Jula och för 399:- på Intersport eller om det var Stadium. Exakt samma pulka men 100:- prisskillnad…

Jag älskar att köpa julklappar till barnen. Vi skämmer inte bort dem särskilt mycket andra dagar än födelsedag och jul så då lägger vi ganska mycket istället. Till dottern har jag har redan köpt julklänning. Tycker det är svårare att hitta finkläder till sonen. Jag gillar inte alls små kostymer, barnslipsar & västar till pojkbarn, inte ens finbyxor faktiskt, så jag får försöka hitta alternativ. Kör gärna den mer tuff-fina stilen på honom. Den här tröjskjortan från KappAl tycker jag om. Kankse får bli den. M skulle nog gilla den extra mycket då hans födelseår står på tröjan, 74:a🙂

3 svar to “Barnens önskelistor”

  1. Fru W Says:

    Hej!
    Kul att du tittade in på min blogg. Har också spanat in den där tröjan. Blir lite sugen på de där fina små kulorna du visar lite längre ner. Ha en fin dag.

  2. Popprinsessan Says:

    Vilka roliga och bra önskelistor!
    Åh, jag längtar lite tills L är så pass stor att KP kan vara något för henne! Min bästa vän hade en prenumeration när jag var liten och det var såå kul att läsa tidiningen hos henne! Vet inte alls hur den är idag. Just nu är det Bamse- och Barbie-tidningar och sånt som gäller hemma hos oss.

    Vilken fin header du har förresten!

    Kram!

  3. Kickan Says:

    Ja visst är det kul att handla julklappar till barnen ! Här har äldsta dottern haft Bamse ett litet tag men hon verkade inte så intresserad av den så vi ska ändra till en hästtidning istället.
    Ha en trevlig helg !

Kommentera

