Snälla tomten…

Jag önskar mig också saker, inte bara barnen! Här är ett urval…som jag gärna hade presenterat på ett tjusigare sätt i form av ett bildkollage som så många andra bloggare gör men jag har dessvärre inte kunskap nog i bildhanteringsprogrammen😦

Jag vill sopa med glädje (trots 3 ton grus i hallen dagligen..) och diska med stil…dessa produkter från Vigar är uppiggande och roliga!

 

Det spanska klädmärket Desigual har öppnat en butik i Göteborg och dit kan man ju gå och titta, men attans vad dyrt det är…och vad fina saker de har. Både dam, herr och barnkläder (barnkläderna är riktiga höjdare men likaledes svindyra..). Den här kappan hade jag mer än gärna fått gratis😉

På fötterna vill jag ha något varmt och helst då Bally´s curlingkängor i svart. En god vän tipsade om att ett annat märke har liknande till bättre pris, kanske blir det dem…

Till vinterns alla mysiga fikor så vill jag ha någon av dessa fina brickor, eller helst båda !

ISAK Beautiful Happy Family

 Klassiker från Svenskt Tenn

…sedan vill jag gärna ha en ny rakapparat, dockan jag nämt innan, ljusburken jag nämnt innan samt ett  nytt Jan van Haasteren-pussel

 Tja det var nog det hela😉

Önska kan man ju alltid, jag önskar även att det vore fredag idag men det är det visst inte…!

Kommentera

