Levande polkagrisar och NETTO-gris

Förra helgen när jag och stora E var inne på KappAhl så hittade vi dessa mysiga nattlinnen som fanns både i barn & damstorlekar. Speciellt dottern tycker det är jätteroligt att vi har likadana. Jag hade faktiskt letat efter ett långt och långärmat tant-nattlinne så detta passade mig perfekt🙂 Tycker det är skönt på vintern.

Lilla E (5 år) tog kortet i morse. Mitt stora ♥ är vaken, även om det inte ser ut så…

Vi bor nära en Netto-butik och det är jag glad över. Jag har hittat många fynd där, alltifrån dockhusmöbler, Hello Kittytofflor, billiga & bra strumpor i mängder och så igår nu dessa:

1 styck underbar skärbräda i form av en gris à 29:- Jag får flashbacks från träslöjden då jag gjorde en träskärbräda i form av en gris till min mormor…

1 styck vrål-kitschig plexiglasgran med ljus inuti à 39:- Den skiftar färg; blå, grön, röd & allt däremellan, men den är fin avstängd & neutral också. Egentligen är jag inte mycket för sådant här plastigt men denna föll jag pladask för😉

Idag ÄR det fredag. Denna veckan har jag längtat till helg. Småsnorig, rinning i ögonen & trött för jämnan. Då behöver man fredagsmys & helg!

Ett svar to “Levande polkagrisar och NETTO-gris”

  1. Linda Says:

    Så fina ni är, lite kul faktiskt att kunna matcha tillsammans med barnen:)
    Hört många som fyndar på netto, själv har jag aldrig varit in i någon av deras butiker.
    Trevlig helg, Kram

Kommentera

