Who´s that man?!

Det är M, alias min man (ja han är min man även om vi inte är gifta) sedan 15 år. Han ser ganska bra ut naturell tycker jag men igår så antog han en ny skepnad. En peruk kan göra mycket för en som synes… Jag tycker att stilen & frisyren klär honom mycket bra faktiskt. Seriöst. Rock rules🙂

Anledningen att han såg ut såhär var att han var på väg till en tema-afterwork med sitt jobb. Temat var rock/hårdrock. Kollegorna kände inte igen honom när han äntrade nattklubben det skulle vara på🙂

♥ LOVE HIM ♥

(inkl. de fel och brister han har)

Ett svar to “Who´s that man?!”

  1. Kickan Says:

    Hahaha ja kan tänka mig att dom inte kände igen honom !! Man kan förvandla sig lätt med solglasögon och peruker😉

Kommentera

