Fler klappar att drömma om

Den här mattan från danska Hay älskar jag sedan jag såg den första gången. Jag vet inte var jag skulle ha den och den är tyvärr inte gratis (ca 3000:- för den minsta) men den är alldeles, alldeles underbar.

Båda barnen har växt ur sina pyjamas. Jag hade köpt två av de här jättefina från Polarn&Pyret om det inte var så att de kostar 345:- styck. Löjligt dyrt för en barnpyjamas! Jag har köpt en Barbapapapyjamas till sonen iaf & så får det bli ett par stycken från de vanliga kedjorna istället. KappAhl har den fina nedan med medföljande Nallepyjamas🙂

 

 

 Av de Kusmi-teer jag har så är Anastasia min favorit. Nu skulle jag gärna prova deras julvariant!

Om jag hade någon gravid vän så skulle jag köpa denna underbara barnservis från Bodum till det blivande miraklet, både prickar & igelkottar på ♥

Detta fina julgranshänge finns hos Åhlens men jag såg nästan likadana på Ica Maxi också, där hade de dessutom små svampar med clip/klämma också. Sådana måste jag nog införskaffa, jag som gillar flugsvampar.

Ett svar to “Fler klappar att drömma om”

  1. Linda Says:

    Pyjamasar är dyra, har köpt någon på pop då barnen var små men nu tycker jag inte är värt att lägga så mycket pengar på en pyjamas, finns så mycket roligare att lägga pengar på, pyjamas med lapp från H&M., Lindex eller KappAhl i nacken går lika bra att sova i:)
    Kram

Kommentera

