En ljusidé…

Ja såhär står det på mitt Änglaspel från 70-talet.

”En klingande svensk ljusidé med tradition”

(före-putsning-bild)


Jag putsade det så gott det gick här men det blir ju inte direkt i nyskick. Charmigt ändå🙂

(efter-putsning-bild)

Idag har jag börjat julpynta på allvar och imorgon eller på söndag sätter vi upp granen.

MYSIGT blir det! Ljus, ljus, massor utav ljus!

Dottern modellade idag i sin fina KappAhls-klänning i röd julig plysch, SÅ fin och mjuk.

Nu skall jag se på Skavlan och sedan skall jag lägga mig och sova bort en begynnande halsont som jag tycker mig känna av…jag har inte tid eller lust att bli sjuk nu så jag hoppas jag inbillar mig eller att det går bort!

2 svar to “En ljusidé…”

  1. Linda Says:

    Å änglaspel, undra just vart mitt sånt har tagit vägen? måste ut och leta i morgon.
    Hoppas ni har en bra helg, Kram

  2. Linda Says:

    Hallå i stugan, hoppas ni har haft en mysig 4:e adventsmorgon, har ett lite tips, kika in i min blogg:)
    Kram

Kommentera

