Vår jul i bilder

23:e var vi på Liseberg, det börjar bli en bra tradition för oss. Inte så hysteriskt mycket folk & mysigt för att få upp julstämningen lite extra! Julafton firades halva dagen hos oss med släktbesök sedan i Alingsås hos annan släkt på eftermiddag/kväll. Juldagen & annandagen var det också släkt”träffar”. Trevligt! & inte så stressigt som det låter…

Julaftons morgon🙂

Gårdens största paket? Innehållet ser ni snart…

Lilla E hade ett Nintendo DS och en Gaiströja högst på önskelistan och det fick han🙂

Sonen med ny mössa och tröja & så skymtar galna M´s största present som han påstod var till dottern, men jag tror att han som gammalt pingis”proffs” mest köpte det för sin egen skull. Alla i familjen gillar det iaf jättemycket. Det tar ju en del plats men benen går att fälla in så jag hoppas då att det kan ligga under soffan eller sängen…

Sonen fick ett Airhockeyspel. Riktigt kul att spela!

Dottern fick Littelest Pet Shop hus och Zhu Zhu Pets trädkoja bl.a

Stora E och jag fick biljetter till Melodifestivalen av M. Han vet vad vi gillar ♥ Vi fick det för 2 år sedan också och hade så kul så nu har vi verkligen något att se fram emot i februari!

Trött liten E med ny pyjamas och ny moln-lampa

Idag skall det storhandlas och så måste vi bestämma efterrätt för nyåret då vi skall ha gäster. Kanske gör jag ett recept jag hittade på Nöttårta med vit chokladmousse och så har vi nog hallon och granatäpplekärnor till kanske. Hoppas det blir gott..

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER! och hoppas ni haft en fin jul!

4 svar to “Vår jul i bilder”

  1. Popprinsessan Says:

    Oj vad mycket roliga julklappar!
    Jag ska också på mello Gbg🙂 Hoppas att mini i magen håller sig där h*n ska bara😉

    Efterrätten lät jättesmarrig! Själv provgör jag creme brulé för tillfället, men jag vet inte om det blir det eller ej..

    Kram!

  2. Sofia Says:

    Mysigt ni verkar att ha haft det. God fortsättning på dig också…kram Fru W

  3. Russin Says:

    hej hopp..:)

    vad mycket fina bilder, det ser ut som ni haft en underbar jul..:) har du fått ”bakverken” hihi.. Hoppas du gillade dom..

    Gott nytt år gumman..<3

  4. Kickan Says:

    Härliga bilder !!!! Önskar dig en god fortsättning på året !

Kommentera

