Solsidan och Selfmachine

Denna söndag ser jag lite extra fram emot kvällen & klockslaget 20.00 då Solsidan och Time Out har säsongspremiär direkt efter varandra på Tv4. Två program jag tycker mycket om, speciellt Solsidan🙂

Skall ”bjuda” er på en favoritsång med Coco Sumner (Stings 20-åriga dotter). ”Selfmachine” heter den och alla i familjen inklusive barnen älskar den. Hennes band heter ”I blame Coco”. Hennes röst är stundtals fascinerande lik sin fars! Lyssna själva.

I övrigt har jag en städsöndag. Aningens trist men nyss åkte M med barnen till Lek & Buslandet där de skall på kalas så nu när jag är ensam så skall jag ta ett långt varmt bad & läsa en bok & lyssna på radio. LYX🙂

2 svar to “Solsidan och Selfmachine”

  1. Lena Says:

    Ja, tänk att man kommer längta efter söndagskvällar i fortsättningen🙂. Ett härligt slut på en vecka när man slår sig ner i soffan för att se Solsidan ….. Härligt!

  2. Linda Says:

    Solsidan är bäst! synd bara det är så kort, hade gärna fått vara dubbelt så långt för min del.
    Kram

Kommentera

