Testinlägg (såhär typ 15 månader senare…)

Jo, helt plötsligt började jag fundera på att återuppväcka bloggen efter mer än ett år. Jag kommer knappt ihåg hur man gör ett inlägg men jag provar här…med lite shoppingtips , efter ett Lindex-besök med dottern idag, så får vi se hur det går.

Den här tröjan passar så bra på min stora E (som ju själv är glasögonbärare)…

 

…och den här köpte jag till lilla E. Fina färger & så gillar både han & jag stjärnor!

Så, om detta inlägg nu lyckas bli ett inlägg så kanske jag är tillbaks igen snart med fler!

På återseende (tror jag…).

Kommentera

